به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسدود شد. محمدرضا نرجسیان افزود: ۴۰دستگاه کنتور حجمی هوشمند نیز در سطح شهرستان برروی چاه های مجاز  نصب شده که به کنترل میزان مصرف آب کمک شایانی نموده است. وی اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسدود شد.

محمدرضا نرجسیان افزود: ۴۰دستگاه کنتور حجمی هوشمند نیز در سطح شهرستان برروی چاه های مجاز  نصب شده که به کنترل میزان مصرف آب کمک شایانی نموده است.

وی اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند برای جلوگیری از کاهش سطح آب های زیرزمینی و پیشگیری از پدیده فرونشست بسیار مهم می باشد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان بیان داشت: جلوگیری از حفرچاه های غیر مجاز و برداشت بی‌‌رویه آن و همچنین حفظ منابع آبی شهرستان، همکاری و مشارکت مردم را می طلبد.

نرجسیان با اشاره به برگزاری جلسه های کاگروه سیل در این شهرستان در ادامه افزود: چهار هکتار ازحریم و بستر رودخانه های شهرستان کاشان رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان محترم شهرستان کاشان، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری های مستمر منابع آب شهرستان کاشان اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه این شهرستان رفع تصرف شد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان یادآور شد: براساس اولویت های مختلف، عملیات آزادسازی حریم و بستررودخانه های واقع شده در بازه های شهری وروستایی به طور جدی ادامه خواهد داشت.

شهرستان کاشان در استان اصفهان و در فاصله ۲۱۸ کیلومتری اصفهان واقع شده است.