به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ۷۰ پروژه خدماتی و اقتصادی در شهرستان سمیرم افتتاح شد. ، محمود حقیقت سرشت در جریان سفر به شهرستان سمیرم، گفت: به برکت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، شاهد افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، صنعتی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ۷۰ پروژه خدماتی و اقتصادی در شهرستان سمیرم افتتاح شد.

، محمود حقیقت سرشت در جریان سفر به شهرستان سمیرم، گفت: به برکت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، شاهد افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، صنعتی و ورزشی در شهرستان سمیرم هستیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های به ثمر رسیده این شهرستان، کارگاه سبد سازی است که در کمتر از یک سال با دریافت ۳ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق کار آفرینی امید و آورده شخصی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین از سه دستگاه خودرو شهرداری سمیرم به ارزش ۱۴ میلیارد تومان رونمایی و ساختمان بیمه سلامت شهرستان سمیرم با زیربنای ۳۶۰ متر در ۳۸۲ متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء (ع) سمیرم که یکی از نیازهای این شهرستان بود و ساخت آن از سال ۹۸ شروع شده بود با زیر بنای ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در چهار طبقه افتتاح شد.

حقیقت سرشت با اشاره به پروژه‌های مخابراتی شهرستان سمیرم، گفت: این پروژه‌ها شامل سایت مخابراتی شهرک آبشار، پروژه‌های مخابراتی شهرستان سمیرم، سایت‌های همراه اول در شهرهای سمیرم، بیده و روستاهای عشایری این شهرستان است که با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه پروژه‌ها چمن مصنوعی روستای گرموک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان و آسفالت معابر سطح شهر حنا به مساحت ۵۲۷۳۰ متر مربع با اعتبار هفتاد و پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

حقیقت سرشت بیان کرد: آسفالت جاده آبملخ در منطقه نمونه گردشگری آبملخ که بعد از سال‌ها به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با همکاری بنیاد علوی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج سازندگی تکمیل شده بود نیز به بهره‌برداری رسید.