به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: حدفاصل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع)، ۶۴۳لاک زمین رایگان به متقاضیان اصفهانی حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال اعطا شد. ، علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: حدفاصل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع)، ۶۴۳لاک زمین رایگان به متقاضیان اصفهانی حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال اعطا شد.

، علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که بعمل آمد اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن تعدادی از متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوع بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به آنان تخصیص یافت.  وی افزود: بر این اساس مطابق با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان دارای شرایط در تعدادی از شهرستان‌های استان از تاریخ ۱۳ دیماه لغایت ۵ بهمن ماه سالجاری، حدفاصل میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تا میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مجموع در این ایام، ۶۴۳ پلاک زمین به متقاضیان اعطا شد، گفت: در این راستا ۵۶۶ پلاک زمین به متقاضیان داری شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۷۷ پلاک زمین به متقاضیان دارای شرایط قانون چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص پیدا کرد.

این مقام مسئول افزود: این اراضی در شهرستان‌ها و شهرهای شهرضا، نایین، کاشان، نطنز، ورزنه، تودشک، کوهپایه و محمدآباد اعطا شد.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.