به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای ۲۷ واحد صنفی در اصفهان خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط اداره نظارت براماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مدت ۷۲ ساعت در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای ۲۷ واحد صنفی در اصفهان خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط اداره نظارت براماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مدت ۷۲ ساعت در شهر اصفهان اجرا و در این طرح از ۹۸ واحد صنفی پوشاک و اغذیه فروشی بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در این طرح پس از بررسی های دقیق صورت گرفته نهایتاً با هماهنگی قضائی ۵ واحد صنفی متخلف پلمب و برای ۲۷ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت موازین قانونی و تخلفات انضباطی را از جمله دلایل پلمب واحدهای متخلف برشمرد و گفت: همچنین در این بازدید ها به متصدیان  واحدهای صنفی درخصوص رعایت قوانین و مقرارت اماکن عمومی آموزش های لازم ارائه شد.

سرهنگ طُریفی  در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس به طور مستمر اقدامات کنترلی و نظارتی خود را انجام می دهد و از شهروندان نیز می خواهیم  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.