به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز روزه اولی مناطق و نواحی استان نیز جهت اهتمام در انجام واجبات دینی در ماه مبارک رمضان تجلیل شد. ، مهدی نم نبات در خصوص برگزاری محافل قرآنی مدارس و مراکز دارالقرآن آموزش و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز روزه اولی مناطق و نواحی استان نیز جهت اهتمام در انجام واجبات دینی در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

، مهدی نم نبات در خصوص برگزاری محافل قرآنی مدارس و مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تعداد ۶۲۵۲ محفل قرآنی در مدارس و مراکز دارالقرآن‌های استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: پیرو برنامه طرح ملی محافل قرآنی بیستم فروردین‌ماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور، تعداد ۱۵۴۵ مدرسه و مرکز دارالقرآن، محفل انس با قرآن را در استان برنامه‌ریزی و اجرا کردند.

نم نبات اذعان داشت: در هفته پایانی ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری تعداد ۲۷۲۳ مدرسه محفل انس با قرآن کریم بوده‌ایم؛ اغلب محافل اجرا شده با اقامه نماز جماعت همراه بوده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع توسط دارالقرآن‌های استان اصفهان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: از حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز روزه اولی مناطق و نواحی استان نیز جهت اهتمام در انجام واجبات دینی در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.