به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، سه طرح عمرانی و درمانی افتتاح و دو طرح اداری کلنگ زنی شد. محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین افتتاح پد بالگرد اورژانس امام علی (ع) شهرستان بوئین میاندشت، گفت: سختی کار عوامل اورژانس به جهت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، سه طرح عمرانی و درمانی افتتاح و دو طرح اداری کلنگ زنی شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین افتتاح پد بالگرد اورژانس امام علی (ع) شهرستان بوئین میاندشت، گفت: سختی کار عوامل اورژانس به جهت شرایط خاص این شغل و حضور در صحنه‌های تصادف و حادثه‌های دلخراش بسیار بالا است.

وی ادامه داد: حضور در این شغل و ارائه خدمت نیاز به عشق و صبر فراوان دارد که در نیروهای اورژانس این عشق، همت و صبر وجود دارد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد ولیعصر (عج) شهر بویین میاندشت، گفت: امروز دشمن ارزش و بزرگی زنان جامعه اسلامی و ایرانی را می‌داند به همین دلیل روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: نقش بی‌بدیل زنان در دفاع مقدس روشن و آشکار است و مادران، همسران و خواهران شهید مدافعان انقلاب و اسلام هستند.

وی افزود: بسیار خرسندم که در هفته دفاع مقدس در شهرستان رزمنده خیز و شهید پرور بوئین میاندشت حضور پیدا کردم این شهرستان همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و توجه ویژه استان در توزیع اعتبارات به مناطق محروم وجود دارد.