به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، با افتتاح سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید، جمع دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اصفهان به ۲۴ دفتر رسید. رییس کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفاتر گفت: با بهره برداری از این سه دفتر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، با افتتاح سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید، جمع دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اصفهان به ۲۴ دفتر رسید.

رییس کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفاتر گفت: با بهره برداری از این سه دفتر شمار دفتر‌های خدمات قضایی در شهر اصفهان به ۲۴ و استان به ۶۸ مورد رسیده است.

حجت اسدی بیان داشت: هدف از تاسیس این دفتر‌ها افزایش کاهش هزینه ها و تسهیل خدمت رسانی قضایی به مردم عزیز استان است و در آینده نزدیک نیز با افتتاح سه دفتر دیگر در شهرهای اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سطح استان به عدد ۷۱ خواهد رسید.

وی در ادامه به صورت سرزده از دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی نیز بازدید کرد و ضمن گفتگوی چهره به چهره با مراجعان، دستور‌های لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

ضرورت حضور مستمر مدیر و کارشناس حقوقی، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران، راهنمایی مراجعان برای اخذ نوبت اینترنتی و عدم صرف هزینه اضافه در موارد غیرضروری از مواردی بود که در این بازدیدها بر آن تأکید گردید.