به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهمان به ۳۸ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در برخی محلات سطح شهرستان، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهمان به ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در برخی محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس در نهایت هویت اعضای یک باند ۳ نفره سارقان در این رابطه شناسایی و عملیات دستگیری متهمان به صورت ویژه آغاز شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری هر ۳ سارق در عملیات هماهنگ ماموران پلیس تصریح کرد: افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ۳۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو  و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.