به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار معابر و ساختمان های نیمه ساز با ۳۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ”علی اصغر محمدی بیان داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و ساختمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار معابر و ساختمان های نیمه ساز با ۳۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ”علی اصغر محمدی بیان داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و ساختمان های نیمه ساز در شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این متهم تصریح کرد: سارق دستگیر شده که دارای سوابق متعدد سرقت بود در تحقیقات اولیه انجام شده به ۳۵ فقره سرقت معابر، باغات و ساختمان های نیمه ساز اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر مقابله همه جانبه و قاطع پلیس با سارقان و برهم زنندگان امنیت شهروندان از مردم درخواست کرد ضمن رعایت توصیه های پیشگیرانه سرقت، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.