به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۹ سوداگر مرگ طی ۷۲ ساعت گذشته در استان اصفهان خبر داد. سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای برنامه های مقابله ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاق مواد مخدر و برخورد با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۹ سوداگر مرگ طی ۷۲ ساعت گذشته در استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای برنامه های مقابله ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران این پلیس با اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزی از انتقال چند محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران طی ۷۲ ساعت گذشته با کنترل محورهای مواصلاتی استان موفق شدند در چند مرحله عملیات که ۲ مورد آن به صورت مشترک با استان های جنوبی و شرقی انجام شد تعداد ۵ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از این خودرو ها تصریح کرد: در این عملیات ها ۹ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.