به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ عامل اصلی تیراندازی به منزل یک شهروند در محله گلدیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: اواخر شهریور ماه سال جاری در پی وقوع یک مورد تیراندازی  در یکی از خیابان های محله گلدیس شاهین شهر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ عامل اصلی تیراندازی به منزل یک شهروند در محله گلدیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: اواخر شهریور ماه سال جاری در پی وقوع یک مورد تیراندازی  در یکی از خیابان های محله گلدیس شاهین شهر که موجب رعب و وحشت همسایگان شده بود بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس ۲ عامل این تیر اندازی شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات قبلی و با انگیزه تسویه حساب شخصی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به درب منزل یکی از ساکنان محل کرده و سپس از محل متواری شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهمان تلاش برای دستگیری آنان ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس چند روز قبل، از حضور مجدد متهمان در این شهرستان مطلع و در نهایت مخفیگاهشان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را به همراه چند فشنگ مربوطه کشف کردند.

سرهنگ فرهادی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.