به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اتخاذ ۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد. در جریان بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان که به شهرستان ورزنه رقم خورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران کل این معاونت با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اتخاذ ۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد.

در جریان بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان که به شهرستان ورزنه رقم خورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران کل این معاونت با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، گفت: در این جلسه اهم مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان ورزنه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به جزییات مصوبات حوزه عمرانی شهرستان ورزنه، بیان کرد: مرمت و بازسازی قلعه قورتان که از قلعه‌های ثبت ملی کشور است در این مصوبات لحاظ شد و مورد تأکید قرار گرفت.

دکتر زینلیان عنوان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان نیز مطرح و مقرر شد حداکثر تا پایان سال ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان ورزنه انجام شود.

وی متذکر شد: اراضی مختلفی که برای احداث پمپ بنزین، کشتارگاه و … شهرستان نیاز است بررسی و مقرر شد الحاق اراضی برای ساخت و توسعه مجموعه‌های مورد نیاز شهرستان صورت پذیرد.

دکتر زینلیان گفت: در خصوص تأمین زمین در راستای ساخت و تأمین مسکن جوانان نیز مصوبات بسیار خوبی داشتیم و مقرر شد تا دهه فجر سال جاری مسائل الحاق اراضی برای ساخت مسکن روستایی در شهرستان ورزنه محقق گردد.

وی ادامه داد: همچنین در مورد پوشش مخابراتی شهرستان نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابرات بهره‌مند شوند.