به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲۵ سارق که عمدتاً از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵ دستگاه خودرو مسروقه، کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت کابل و ۴ فقره سایر سرقت ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.