به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ازانهدام باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کارآگاهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ازانهدام باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی متوجه شدند افرادی با سو استفاده از کارت‌های سوخت و جعل بارنامه‌های صوری اقدام به خرید و فروش غیر قانونی و حمل فرآورده‌های نفتی خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان وشهرستان های همجوار می‌کنند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان ضمن انهدام این باند قاچاق موفق شدند در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سنگین شامل اتوبوس، کامیون و وانت نیسان مقدار ۲۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲۴ نفر در این راستا خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.