به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اثر تصادف بین ۳دستگاه خودرو در آزاد راه اصفهان،کاشان ۲ نفر در دم جان باختند. سرهنگ علی مولوی بیان داشت: حوالی ساعت ۳ بامداد در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور آزاد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اثر تصادف بین ۳دستگاه خودرو در آزاد راه اصفهان،کاشان ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ علی مولوی بیان داشت: حوالی ساعت ۳ بامداد در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور آزاد راه اصفهان، کاشان بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران پلیس راه در محل مشخص شد خودرو سواری سمند تاکسی با یک دستگاه کامیون بنز برخورد و در ادامه کامیون کشنده اسکانیا با خودرو تاکسی برخورد می کند که بر اثر این تصادف ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند در دم جان باخته و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم و به مرکز درمانی منتقل می شوند.

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو سواری سمند تاکسی و کامیون کشنده اسکانیا علت این حادثه تلخ بوده و از همه رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئن تردد کرده و عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنندنا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم