به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعا ۱۸۷۵ مورد بازدید و بازرسی از تجهیزات تفریحی و شهربازی توسط شرکت های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل در سطح استان اصفهان انجام شده است. رضا دولتشاهی بیان داشت: استان اصفهان دارای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعا ۱۸۷۵ مورد بازدید و بازرسی از تجهیزات تفریحی و شهربازی توسط شرکت های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل در سطح استان اصفهان انجام شده است.

رضا دولتشاهی بیان داشت: استان اصفهان دارای ۸۸ مجموعه تفریحی شهربازی و پارک آبی است که در آن ۸۱۱ تجهیز وجود دارد که از این تعداد ۷۳۶ تجهیز دارای تائیدیه و مجوز معتبر هستند و مابقی آن،  تعداد ۷۵ تجهیز نیز پلمپ و اخطار حقوقی دریافت نموده است.

وی افزود:  از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعا ۱۸۷۵ مورد بازدید و بازرسی از تجهیزات تفریحی و شهربازی توسط شرکت های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل در سطح استان اصفهان انجام شده است که نتیجه این بازرسی های کارشناسی منجر به تذکر، اخطار و تمدید مجوز در صورت نیاز بوده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: همچنین برخی از تجهیزات بازی از ایمنی لازم برخودار نبودند که اداره کل استاندارد طبق تکلیف سازمانی با پلمب این تجهیزات اجازه استفاده از آنها را نداد تا شاهد بروز حادثه برای استفاده کنندگان از این وسایل نباشیم.