به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با هزینه ای بالغ بر ۱۹۷۰ میلیارد ریال، طرح ملی جهاد آبرسانی در سه شهرستان نایین، سمیرم و فریدونشهر به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی رسید. مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه طرح ملی جهاد آبرسانی با هدف محرومیت زدایی از روستاها یکی از پروژه های شاخص در دولت سیزدهم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با هزینه ای بالغ بر ۱۹۷۰ میلیارد ریال، طرح ملی جهاد آبرسانی در سه شهرستان نایین، سمیرم و فریدونشهر به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی رسید.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه طرح ملی جهاد آبرسانی با هدف محرومیت زدایی از روستاها یکی از پروژه های شاخص در دولت سیزدهم بوده است، گفت: بر اساس این طرح ۱۰ هزار متر مکعب مخزن در این سه شهرستان احداث می شود که تا کنون ۲۹۵۰ متر مکعب آن احداث گردیده است .

حسین اکبریان میزان کل لوله گذاری در این طرح را ۳۶۱ کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۱۷۱ کیلومتر لوله گذاری تا کنون اجرا شده که باقیمانده آن نیز با تامین اعتبار اجرا می گردد.

وی جمعیت بهره مند از این طرح را ۲۱ هزار نفر در ۹۷ روستای استان اصفهان اعلام و خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح ۴۰ لیتر بر ثانیه تامین آب صورت می گیرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان اجرای این طرح در روستاها را هدیه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم دانست و گفت: محرومیت زدایی از روستاها و به دنبال آن تحقق عدالت اجتماعی با خدمت جهادی شرکت های آبفا  و همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) میسر می گردد.