به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد گفت: ۱۷۰ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است. جواد کرانی با اعلام این خبر اظهار داشت: علاوه بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضایی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد گفت: ۱۷۰ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

جواد کرانی با اعلام این خبر اظهار داشت: علاوه بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضایی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی نیز بهره مند می شوند.

وی با اشاره به ارائه ۱۷۰ خدمت حقوقی از ابتدای سال تاکنون در واحد حقوقی کمیته امداد استان، ادامه داد: برای پیگیری مشکلات خانوارهای تحت حمایت این نهاد از ظرفیت وکلای نیکوکار، خدمات مراکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضایی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استفاده می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۲۰ مورد میز خدمت در استان برپا شده، افزود: امسال تاکنون ۱۸ پرونده حقوقی مددجویان به کانون وکلا و مراکز وکلا برای پیگیری امور حقوقی ارجاع شده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، با تقدیر از همراهی وکلای نیکوکار در ارائه خدمت به مددجویان، گفت: درحال حاضر ۵۱ وکیل در ارائه خدمات به مددجویان با این نهاد همکاری دارند و ۱۱۰ مورد پرونده حقوقی نیز در مراجع قضایی رسیدگی شده است