به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعاً ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان را تامین می کنند. سردار” محمدرضا هاشمی فر” پس از انداختن رای خود در شعبه مستقر در ستاد فرماندهی انتظامی استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعاً ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان را تامین می کنند.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” پس از انداختن رای خود در شعبه مستقر در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: تمهیدات انتظامی،ترافیکی و امنیتی برای برقراری یک انتخابات باشکوه در سراسر استان اصفهان انجام گرفته و مجموعاً ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج،
سپاه و سایر نیروهای امنیتی تامین امنیت انتخابات در ۳ هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رای که در این استان پیش بینی شده را برعهده دارند.
وی افزود: ماموران تامین کننده امنیت با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و انشاء الله شاهد یک انتخابات با شکوه و پرشور خواهیم بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش مهم مردم در اداره امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش اصلی و اساسی را در اداره نظام دارند و به همین جهت حضور و مشارکت حد اکثری انان در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و بنابراین از همه مردم عزیز می خواهم که با مشارکت پرشور خود در انتخابات در عزت بخشیدن به اقتدار کشور در دنیا سهیم شوند.