به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح شهید سلیمانی ۱۴۲ فضای ورزشی در استان اصفهان؛ از شد که ۱۳۵ مورد از آنها به بهره‌برداری رسید. ،محمدرضا ابراهیمی در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان دختر کشور گفت: توجه ویژه در دوره اخیر به ورزش دانش‌آموزی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح شهید سلیمانی ۱۴۲ فضای ورزشی در استان اصفهان؛ از شد که ۱۳۵ مورد از آنها به بهره‌برداری رسید.

،محمدرضا ابراهیمی در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان دختر کشور گفت: توجه ویژه در دوره اخیر به ورزش دانش‌آموزی بی‌نظیر است و دولت سیزدهم در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته و بی‌نظیرترین اعتبارات به ورزش دانش‌آموزی تخصیص یافت و در طرح شهید سلیمانی ۱۴۲ فضای ورزشی در استان اصفهان؛ از شد که ۱۳۵ مورد از آنها به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به ۲۴ هزار شهید استان و ۵ هزار شهید اصفهان، ادامه داد: تلاش ما این است تا در شهر شهیدان میزبان خوبی برای نخبگان ورزشی کشور باشیم.

ابراهیمی عنوان کرد: یکی از مصادیق توسعه‌یافتگی جامعه و مظاهر نشاط و شادابی توجه با ورزش جامعه است و ورزش پایه و ورزش دانش‌آموزی، ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای از محورهای آن است چراکه سلامت جامعه در گرو ورزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: از منظر قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام (ص) توجه به جسم موردتوجه ویژه بوده است و یکی از حقوق بدن سلامت نگاه‌داشتن آن است لذا توجه به ورزش ریشه در آموزه‌های دینی و ملی ما دارد.

وی با بیان اینکه طرح شهید خرازی از استان اصفهان آغاز شد و به سراسر کشور گسترش یافت، اذعان داشت: توجه ویژه در دوره اخیر به ورزش دانش‌آموزی بی‌نظیر است و دولت سیزدهم در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته و بی‌نظیرترین اعتبارات به ورزش دانش‌آموزی تخصیص یافت و در طرح شهید سلیمانی ۱۴۲ فضای ورزشی در استان اصفهان؛ از شد که ۱۳۵ مورد از آنها به بهره‌برداری رسید.

ابراهیمی بیان داشت: توجه به ورزش معلمان در کنار دانش‌آموزان نیز موردتوجه بوده چراکه توجه به ساحت زیستی و بدنی زیربنای ساحت‌های دیگر است و برای داشتن مدیر، پژوهنده فعال باید به ورزش نگرش ویژه‌ای داشته باشد.