به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: عملیات اجرایی فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کاشان به تعداد یک هزار و ۴۴۵ واحد در دست احداث قرار دارد. مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کاشان به تعداد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: عملیات اجرایی فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کاشان به تعداد یک هزار و ۴۴۵ واحد در دست احداث قرار دارد.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کاشان به تعداد یکهزار و ۴۵۵ واحد در مرحله عملیاتی و ساخت قرار دارد اظهار داشت: احداث این فاز از پروژه به مرحله سقف اول رسیده است.

وی افزود: برای فاز اول پروژه در ابتدای کار تامین زمین و مجوزهای لازم از کمیسیون‌های تعیین کاربری در استانداری اصفهان، تامین تسهیلات و عقد قرارداد آن و اخذ پروانه‌ها انجام شد که به لطف خدا هم اکنون عملیات اجرایی این میزان واحد مسکونی در دست اقدام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت: برای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن کاشان جهت احداث پنج هزار واحد مسکونی، ۵۰ هکتار زمین پیش بینی شده است و برای فاز سوم نیز پیگیری الحاق به محدوده و طراحی بیش از هشت هزار واحد مسکونی در زمین ۷۵ هکتاری تحت بررسی و برنامه ریزی قرار دارد.

وی با اشاره به احداث طرح نهضت ملی مسکن به صورت گروه ساخت در برخی از شهرهای این شهرستان، خاطرنشان کرد: برای متقاضیان واجد شرایط در شهرهای قمصر به تعداد ۹۶ واحد، جوشقان قالی ۲۸ واحد، کامو و چوگان ۴۰ واحد و نیاسر ۲۰ واحد به صورت گروه ساخت و مجتمع مسکونی تامین زمین شده که با توجه به اخذ مجوزات لازم و انجام سایر مراحل، اجرای طرح در دست اقدام است. همچنین در شهر برزک نیز به بخشی از متقاضیان زمین واگذار شده است و برای سایر متقاضیان واجد شرایط در شهرهای برزک و مشکات الحاق زمین به محدوده شهری در دست پیگیری قرار دارد.