به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پایان انتخابات برای ستاد انتخابات استان زمان اعلام نتایج است لذا تا آن زمان بایستی با هوشیاری و دقت امور مربوط به فرایند انتخابات مدیریت شود. محمدرضا جان‌نثاری در ستاد انتخابات استان که با حضور رؤسا و اعضای کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات استان برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پایان انتخابات برای ستاد انتخابات استان زمان اعلام نتایج است لذا تا آن زمان بایستی با هوشیاری و دقت امور مربوط به فرایند انتخابات مدیریت شود.

محمدرضا جان‌نثاری در ستاد انتخابات استان که با حضور رؤسا و اعضای کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات استان برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در فرایند انتخابات نقش‌آفرینی داشتند، عنوان کرد: ستاد انتخابات استان به صورت مستمر فعال است و تجمیع کمیته‌های ستاد انتخابات در صورت نیاز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی انتخابات ریاست‌جمهوری، ادامه داد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۵۶ هیأت اجرایی در سراسر استان در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: فرایند اجرای انتخابات حداقل در یک سال انجام می‌شود در حالی که در این انتخابات زودهنگام، براساس قانون اساسی بایستی ظرف ۵۰ روز رئیس‌جمهور تعیین شود.

جان‌نثاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، گفت: این شهید بزرگوار و والامقام در ۳۳ ماه خدمت خود آنچنان الگویی از خود نشان داد که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و رئیس جمهوری بود که به این جایگاه شخصیت داد.