به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد باید برای جلوگیری از بهانه جویی ها به گفتگوها با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه دهیم و پیوسته خواهان پاسخ مسئولان این نهاد بین‌المللی در راستای عدم بستن پرونده های ادعایی ایران باشیم. محمود عباس زاده مشکینی در خصوص اعزام هیأتی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد باید برای جلوگیری از بهانه جویی ها به گفتگوها با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه دهیم و پیوسته خواهان پاسخ مسئولان این نهاد بین‌المللی در راستای عدم بستن پرونده های ادعایی ایران باشیم.

محمود عباس زاده مشکینی در خصوص اعزام هیأتی از ایران برای گفت‌وگو با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: بیشترین ارتباط و همکاری با آژانس از سوی کشورمان وجود دارد اما آنها قدمی برای رفع موانع موجود بر نمی دارند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کاملا سیاسی است که با دست فرمان غربی ها هدایت می شود، اظهار کرد: در واقع بیشترین نظارت ها از فعالیت هسته ای کشورمان صورت می گیرد اما آنها موضع گیری های نادرستی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: هر چند برای جلوگیری از بهانه جویی ها باید به گفتگوها ادامه دهیم و پیوسته خواهان پاسخ مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راستای عدم بستن پرونده های ادعایی ایران باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه غربی ها باید بدانند ایران نیز آستانه تحملی دارد، افزود: در واقع ما می توانیم شرایطی را ایجاد کنیم که به نفع غربی ها و آژانس نباشد.

عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پرسش های آژانس پاسخ های کافی و جامعی داده است لذا مقامات این نهاد بین المللی نباید بهانه تراشی کنند.