به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم مردادماه با شاخص کیفی ۱۰۱ در شرایط  ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. کیفیت هوا در خیابان احمدآباد با ۱۲۵، رودکی با ۱۰۲، بزرگراه خرازی با ۱۳۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است. همچنین شاخص کیفی هوا در خیابان‌های پروین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم مردادماه با شاخص کیفی ۱۰۱ در شرایط  ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

کیفیت هوا در خیابان احمدآباد با ۱۲۵، رودکی با ۱۰۲، بزرگراه خرازی با ۱۳۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

همچنین شاخص کیفی هوا در خیابان‌های پروین و استانداری به ترتیب با ۶۰ و ۷۷ AQI در وضعیت قابل قبول گزارش شده است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه ولدان با ۱۰۱، خیابان فرشادی با ۱۰۴، زینبیه با ۱۱۶، کردآباد با ۱۱۸، بولوار کاوه با ۱۳۴ و خیابان ۲۵ آبان با ۱۴۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین شاخص کیفی هوا در خیابان فیض با ۶۸، سپاهان شهر با ۵۸، پارک زمزم با ۸۶، میرزا طاهر با ۸۹، رهنان با ۹۲ و دانشگاه صنعتی با ۹۷ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوای سجزی با ۶۴، شاهین شهر با ۶۷ و مبارکه با ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه قهجاورستان با ۱۷۴ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

در حال حاضر ایستگاه سنجش آلودگی شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، زرین‌شهر ، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.