به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز دوم مردادماه با شاخص کیفی ۱۲۳ در شرایط  ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا درایستگاه احمدآباد ۱۳۲، خیابان پروین با ۱۰۲، رودکی با ۱۲۲، بزرگراه خرازی با ۱۴۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است. همچنین کیفیت هوا در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز دوم مردادماه با شاخص کیفی ۱۲۳ در شرایط  ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا درایستگاه احمدآباد ۱۳۲، خیابان پروین با ۱۰۲، رودکی با ۱۲۲، بزرگراه خرازی با ۱۴۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه بولوار کاوه با ۱۵۸ و خیابان زینبیه با ۱۶۵ AQI وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان گزارش شده است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان فرشادی با ۱۰۱، سپاهان شهر با ۱۰۸، خیابان فیض با ۱۱۰، میرزا طاهر با ۱۱۳، دانشگاه صنعتی با ۱۱۵، خیابان ۲۵ آبان با ۱۱۸، رهنان با ۱۲۸ و کردآباد با ۱۴۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضرشاخص هوا در شهرهای مجاور کلان‌شهر اصفهان از جمله در سجزی با ۱۰۶، شاهین شهر با ۱۱۱ و مبارکه با ۱۲۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.