به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم خرداد ماه با شاخص کیفی ۱۲۴ درشرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۲۴ و رودکی با ۱۱۴ AQI وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در بزرگراه خرازی و خیابان پروین با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم خرداد ماه با شاخص کیفی ۱۲۴ درشرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۲۴ و رودکی با ۱۱۴ AQI وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در بزرگراه خرازی و خیابان پروین با ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه کاوه با ۱۰۸، خیابان فیض با ۱۰۹، پارک زمزم با ۱۱۱، زینبیه با ۱۲۲، خیابان میرزا طاهر با ۱۲۳، رهنان با ۱۳۸، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۷، محله کردآباد با ۱۲۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر سنجش میدان انقلاب با ۱۵۳ AQI وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.