به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۸ برای دوازدهمین روز پیاپی وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. میانگین شاخص هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی یکم دی‌ماه براساس داده‌های دریافتی ۱۱ ایستگاه شهرداری در وضعیت ناسالم برای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۸ برای دوازدهمین روز پیاپی وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

میانگین شاخص هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی یکم دی‌ماه براساس داده‌های دریافتی ۱۱ ایستگاه شهرداری در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

امروز شاخص هوا در ایستگاه کردآباد با ۱۲۸، رهنان با ۱۲۵، بلوار کاوه با عدد ۱۲۰، دانشگاه صنعتی با ۱۱۱ و محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۰۷ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه میدان فیض با ۱۰۰، انقلاب با ۹۹، میدان باهنر با ۹۲، سپاهان شهر با ۸۷، فرشادی با ۷۷ و خیابان میرزا طاهر با ۸۴ AQI وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست (منطقه اصفهان)، شاخص هوا در خیابان احمدآباد با ۱۲۳، استانداری با ۱۴۹، پروین با ۱۱۲ و رودکی با ۱۰۸ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. همچنان ایستگاه‌های بزرگراه خرازی، جی، باغ غدیر، دانشگاه اصفهان و خواجو قطع است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۸۳ و شاهین شهر با ۷۶ AQI در وضعیت قابل قبول بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله منطقه صنعتی مبارکه، شاهین شهر، خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.