به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مراسم استقبال از مسافران نوروزی با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی درون شهری، گفت: کنار گذاشتن تخلفات رانندگی تنها راه پیشگیری از تصادفات است. سرهنگ محمدی بیان داشت: هدف ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مراسم استقبال از مسافران نوروزی با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی درون شهری، گفت: کنار گذاشتن تخلفات رانندگی تنها راه پیشگیری از تصادفات است.

سرهنگ محمدی بیان داشت: هدف ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران و رانندگان است تا بدین وسیله بتوانیم نوروز امسال را با کمترین حوادث ترافیکی و رانندگی پشت سر بگذاریم.

این مقام انتظامی پیرامون آمار تصادفات درون شهری افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا بدین لحظه با کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و متاسفانه با افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری مواجه بوده‌ایم که در این راستا از تمامی رانندگان و مسافران خواهشمندیم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفرهای خود قرار دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: تنها راه پیشگیری از تصادفات کنارگذاشتن تخلفات در رانندگی است چرا که رانندگی در زمان خستگی و خواب آلودگی همراه با سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه از عوامل تاثیر گذار در وقوع حادثه به شمار می رود.

سرهنگ محمدی در پایان با آرزوی سالی به دور از حادثه برای تمامی مسافران و رانندگان خاطر نشان کرد: امید است مسافران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صحت و سلامت سفرهای خود را به پایان رسانده و همچنین به تذکرات مأموران و همیاران پلیس در زمان سفر دقت لازم و کافی را داشته باشند.