به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شب یلدا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برای نیازمندان شیرین نمی شود، مگر به همت و مشارکت خیرانی که همیشه در شادی خانواده های محروم سهیم هستند. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با نزدیکی فرارسیدن شب یلدا و لزوم همراهی مردم خیر و همکاری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شب یلدا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برای نیازمندان شیرین نمی شود، مگر به همت و مشارکت خیرانی که همیشه در شادی خانواده های محروم سهیم هستند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با نزدیکی فرارسیدن شب یلدا و لزوم همراهی مردم خیر و همکاری مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: هر یک از ما می توانیم با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را بدست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.

کریم زارع با تاکید بر اینکه صله رحم محور شب یلداست، ادامه داد: با توجه به اینکه فرهنگ نوعدوستی از نمادهای دینی ماست، می توانیم یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های محروم به شب خاطره انگیزی برای نیازمندان تبدیل کنیم.

وی افزود: امیدواریم نیکوکاران در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی، گرمابخش محفل خانواده های نیازمند در این شب های سرد باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از خیران نیک اندیش در حفظ این سنت چندساله و تقسیم مهربانی در بلندترین شب سال، گفت: عموم مردم می توانند واریز وجوهات نقدی را با توجه به نیت خود به شماره کارت۲۵۰۹  ۰۰۰۰  ۷۳۷۰  ۶۰۶۳ یا با شماره گیری کد#۰۳۱*۸۸۷۷*، همچنین با ارسال بسته های اهدایی نظیر آجیل، میوه، شیرینی، مواد غذایی و … به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، شادی بخش یلدای نیازمندان باشند.