به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ترفند برنده شدن در برنامه رادیویی اقدام به کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون ریالی از یکی از شهروندان کرده بود خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای این شهرستان و اعلام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ترفند برنده شدن در برنامه رادیویی اقدام به کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون ریالی از یکی از شهروندان کرده بود خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای این شهرستان و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس با اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی اقدام به فریب و کلاهبرداری به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال از من کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد کلاهبردار پس از تماس تلفنی با مالباخته و اعلام اینکه شما برنده مسابقه رادیویی شده اید وی را فریب داده و از او خواسته جهت دریافت جایزه به خودپرداز بانک مراجعه کند و پس از آن با چرب زبانی و ترفندهایی ضمن اطلاع از موجودی و دریافت رمز دوم بانکی اقدام به برداشت ۹۰۰ میلیون ریال از حساب شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهرادامه داد: با توضیحات ارائه شده از سوی مال باخته، ماموران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات هوشمندانه پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان بدانند در صورت برنده شدن در قرعه کشی سازمان و ارگانی نیاز به مراجعه به خودپرداز و ارائه رمز دوم نبوده بنابر این توصیه می کنیم به هیچ عنوان پاسخ اینگونه تماس ها را نداده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و فریب پیشنهادهای واهی عوام فریبانه کلاهبرداران را نخورند.