به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شناسایی و دستگیری متهمی که دریکی از شبکه های اجتماعی با فریب شهروندی مبلغ ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود خبر داد. سرهنگ  نعمت خلیلی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری با فریب مالباخته […]

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شناسایی و دستگیری متهمی که دریکی از شبکه های اجتماعی با فریب شهروندی مبلغ ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ  نعمت خلیلی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری با فریب مالباخته در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد، متهم به بهانه خرید و فروش خودرو و با فریب شاکی اقدام به دریافت مبلغ ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از مالباخته کرده و پس از اخذ پول، دیگر پاسخگوی وی نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار افزود: با انجام تحقیقات فنی و بررسی های همه جانبه کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی، در نهایت متهم در یکی از شهرستان های جنوبی کشور شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ خلیلی با اشاره به معرفی کلاهبردار سایبری به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: جهت انجام هرگونه معامله ای حتما هر دو طرف معامله به صورت حضوری اقدام کنید، افراد سود جو به بهانه های مختلف به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، با افزایش دانش و آگاهی خود از بروز هرگونه کلاهبرداری سایبری پیشگیری کنید