رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی فردی که با راه اندازی سایت جعلی فروش لوازم خانگی از یک شهروند مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: در پی ارائه شکایتی از سوی یک شهروند اصفهانی مبنی بر کلاهبرداری از او در […]

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی فردی که با راه اندازی سایت جعلی فروش لوازم خانگی از یک شهروند مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: در پی ارائه شکایتی از سوی یک شهروند اصفهانی مبنی بر کلاهبرداری از او در فضای مجازی  پرونده ای در  پلیس فتا استان اصفهان تشکیل و موضوع مورد رسیدگی  قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد وی  قصد خرید تلویزیون خانگی را داشته و از طریق جستجو در سایت‌های واسطه گر تبلیغ فروش لوازم خانگی را مشاهده  و در ادامه جهت خرید به سایت فروشگاه اینترنتی هدایت شده و مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال را بابت خرید تلویزیون پرداخت کرده اما  پس از گذشت چندین روز کالایی برای وی ارسال نشده و وقتی با تلفن‌های درج شده در سایت مذکور تماس می گیرد کسی پاسخگوی تماسش نبوده است.

رییس پلیس فتا اصفهان ادامه داد: با بررسی های دقیق و انجام اقدامات فنی و پلیسی توسط کارشناسان این پلیس سرانجام هویت فرد کلاهبردار مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی حساب های وی  مسدود و  وجه کلاهبرداری شده به حساب مال باخته بازگردانده شد.

سرهنگ مرتضوی  در خاتمه خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در هنگام خرید اینترتی به نماد اعتماد الکترونیک دقت کرده و خرید خود را بصورت پرداخت در محل سفارش پرداخت کنند.