به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی فروش ویژه بلیط قطاردر سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبرداد. سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۷۰ میلیون ریال بابت فروش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی فروش ویژه بلیط قطاردر سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبرداد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۷۰ میلیون ریال بابت فروش بلیط قطار از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در سایت دیوار با آگهی پیش فروش بلیت تخفیف دار به مناسبت نوروز مواجه شده که جهت خرید با فروشنده تماس و وجه آن را واریز کرده ولی نه تنها بلیت دریافت نکرده است بلکه فروشنده از پاسخگویی به تماس وی امتناع کرده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: در این خصوص با اقدامات هوشمندانه مأموران یک متهم را در این ارتباط شناسایی ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخی تبلیغاتی که در سایت های واسطه گر با عناوین بلیت تخفیف دار، لحظه آخری، تورهای گردشگری سریع و و ارزان و… منتشر می‌شود به‌منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت نام در تورهای سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی یا از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت های سایبری با ما در میان بگذارند.