به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی ابلاغ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یکی از شرکت های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی ابلاغ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یکی از شرکت های بازرگانی پیگیری پرونده به صورت ویژه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از چندین شبانه روز کار ویژه اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود سرانجام مخفیگاه متهمان را در یکی از نقاط شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، این افراد را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: شرکت مذکور یک هُلدینگ بزرگ با ۲ هزار سهامدار است که با کلاهبرداری و متواری شدن این ۲ نفر دچار زیان و خسارت زیادی شده و چندین سال بود که سرگردان و بلاتکلیف بودند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: دستگیری متهمان اصلی این کلاهبرداری بزرگ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موجی از خوشحالی و امید را در بین سهامداران ایجاد کرده و مراتب قدردانی خود از این اقدام پلیس را اعلام کردند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه ان شاء الله با پیگیری های قضائی سهامداران زیان دیده به حق و حقوق خود خواهند رسید به کلاهبرداران، مجرمان و مفسدان اقتصادی هشدار داد و گفت: این افراد باید بدانند که هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دیر یا زود پلیس به سراغ آنان آمده و حق مردم مظلوم و بی پناه را از آنان می گیرد.