به گزارش حضور آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸ هزار محلول ضد عفونی و سرنگ احتکار شده و دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی دراصفهان خبر داد. سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در پی کمبود وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم و افزایش قیمت این وسایل در سطح بازار ماموران انتظامی ۳ هزار و ۷۲ […]

به گزارش حضور آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸ هزار محلول ضد عفونی و سرنگ احتکار شده و دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی دراصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در پی کمبود وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم و افزایش قیمت این وسایل در سطح بازار ماموران انتظامی ۳ هزار و ۷۲ محلول ضد عفونی و ۵ هزار سرنگ یک بار مصرف احتکار شده از یک منزل در اصفهان کشف کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران با اشرافیت اطلاعاتی خود از احتکار وسایل بهداشتی موردنیاز مردم در یک منزل و در بازدیداز این منزل مسکونی ۳ هزار و ۷۲ محلول ضد عفونی و ۵ هزار سرنگ یک بار مصرف احتکار شده کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.