به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۹۴کیلو و ۴۷۵گرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران یگان امداد این فرماندهی خبر داد. سرهنگ دوم هادی کیانمهر  بیان داشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۹۴کیلو و ۴۷۵گرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران یگان امداد این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ دوم هادی کیانمهر  بیان داشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر، به یک دستگاه سواری پژو مشکوک که جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق شدند مقدار ۹۴ کیلو و ۴۷۵ گرم حشیش که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به این که در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.