به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه گل قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه گل قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی دقیق تر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته که در این عملیات ۲۴پالت به تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه انواع گل طبیعی خارجی و  فاقد هرگونه مدارک معتبر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده ۱۰ میلیاردریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.