به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی این شهرستان خبرداد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید” امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید” امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مآموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در نتیجه تعداد هزار و ۸۰ عدد انواع اسباب بازی ، ۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه یخچال و تعداد۲۲۸باکس تنباکو قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۷ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده های متخلف خودرو های توقیفی پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.