به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۷۰ تن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند ۲  دستگاه خودروی کامیون […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۷۰ تن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند ۲  دستگاه خودروی کامیون کشنده و یک دستگاه کامیونت باری درحال تخلیه شکرهای قاچاق در یکی از مناطق این شهر هستند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران  پس از انجام تحقیقات میدانی، محل مذکور را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در این رابطه ۲ خودرو که در حال تخلیه شکر بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان عنوان داشت: در این عملیات در مجموع  ۷۰ تُن شکر خارجی قاچاق کشف  و ۴ نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ هادیان در خاتمه با بیان اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۱۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.