به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۷۰۰ کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی مأموران گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۷۰۰ کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی مأموران گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مظنون و جهت بررسی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی از این خودرو کرده و موفق به کشف ۵۰۰ کیلو چوب و ۲۰۰ کیلو ذغال بلوط جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش چوب های قاچاق مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با مجرمان و سودجویانی که بدون درنظر گرفتن حقوق دیگران و منافع ملی اقدام به از بین بردن درختان و منابع طبیعی کشور می کنند برخورد خواهد کرد ضمن این که از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.