به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۳دستگاه خودرو سواری و کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ این فرماندهی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۳دستگاه خودرو سواری و کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ این فرماندهی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی خود به ۲دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه سمند مشکوک شده و برای بررسی دقیق تر آنها را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو ها پرداخته که در این عملیات ۱۳۱ جعبه آچار، ۲۹۲ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه، ۱۷۶  عدد ساعت و ۴هزار و ۵۶۰ بسته تنباکو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مشکوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه  ۳ راننده متخلف خودروها و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.