به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری، دستگیری ۲ متهم و کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد افیونی و دستگیری سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری، دستگیری ۲ متهم و کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد افیونی و دستگیری سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ که از جنوب کشور عازم شهر های مرکزی بودند مشوک و برای بررسی دقیق تر به رانندگان دستور ایست می دهند.

وی در ادامه گفت: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار از صحنه را داشتند که در نهایت در یک عملیات کاملا هماهنگ و منسجم پلیسی خودرو ها متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۵۰ کیلو تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.