به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه وانت بار حامل ۵۰۰ کیلو گردوی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان شاهین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه وانت بار حامل ۵۰۰ کیلو گردوی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو وانت بار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به این که ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور، از برنامه ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع گفت و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.