به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۵۰۰ کیلو گرم مرغ احتکاری در بازرسی ماموران این فرماندهی از انبار یک ساختمان مسکونی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مُرغ در انبار ساختمان مسکونی در خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۵۰۰ کیلو گرم مرغ احتکاری در بازرسی ماموران این فرماندهی از انبار یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مُرغ در انبار ساختمان مسکونی در خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته، ساختمان مسکونی مورد نظر شناسایی و پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی  به همراه نماینده شبکه دامپزشکی در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در نتیجه این عملیات مقدار ۵۰۰ کیلوگرم مُرغ که صورت غیر بهداشتی قطعه بندی و به صورت غیر قانونی نیز بسته بندی شده بودند کشف شد. نهایتاً با دستور مرجع قضائی کلیه کالاهای کشف شده به چرخه توزیع بازگشتند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه انبار ساختمان پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد  اظهار داشت: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع کالا، غیر قانونی است و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجه ب اینگونه موارد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.