به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۴ هزار لیتر سرکه که در یک انبار احتکار شده بود در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۴ هزار لیتر سرکه که در یک انبار احتکار شده بود در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه طرح های مقابله با  احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  با انجام کار اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی سرکه در یکی از انبارهای حاشیه شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی  به محل اعزام و در بازرسی از این انبار  ۴ هزار لیتر سرکه احتکار شده را کشف و با دستور قضائی محل را  پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سرکه های مکشوفه را  ۳ میلیارد ریالی برآورد کردند  خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده  شد.