به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۴ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال خبرداد. سرهنگ صادق کاظم زاد  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشرافیت بالای خود از دپوی تعداد زیادی پوشاک خارجی قاچاق در یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۴ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ صادق کاظم زاد  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشرافیت بالای خود از دپوی تعداد زیادی پوشاک خارجی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازدید کرده و در این عملیات ۴ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش پوشاک قاچاق مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرضا معرفی شد.

سرهنگ کاظم زاد در خاتمه قاچاق کالا را از عوامل مهم رکود تولید و بیکاری در کشور برشمرد و  گفت: مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد و با کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند برابر قانون  برخورد خواهد شد.