به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۴ تن و ۳۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری۱۲  شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۴ تن و ۳۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری۱۲  شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا،در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی درادامه گفت: پس از متوقف شدن خودرو، مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از کامیون مقدار ۴ تن و ۳۰۰ کیلو گردوی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابر این معضل اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.