به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق احشام و کشف ۴۴ راس دام مسروقه توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام از یک دامداری در سطح شهرستان اصفهان،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق احشام و کشف ۴۴ راس دام مسروقه توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام از یک دامداری در سطح شهرستان اصفهان،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص ماموران  با اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۴۴ رأس دام مسروقه به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه سارق گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.