به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد. سرهنگ حسین بساطی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه شهروندان در برخی از محلات شهر بهارستان اصفهان، با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه شهروندان در برخی از محلات شهر بهارستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع اقدامات ویژه ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی شیوه و شگرد خاص سارقان در وقوع این سرقت ها، در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت ها شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با گشت زنی های نامحسوس ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ این فرماندهی در سطح حوزه استحفاظی، مخفیگاه ۲ سارق شناسایی و متهمان در یک عملیات دقیق و منسجم پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد سارقان دوچرخه های مسروقه را به ۳ مالخر با قیمت های بسیار پایین فروخته اند.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری هر ۳ مالخر این پرونده در عملیاتی دیگر خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف که در این خصوص افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.#