به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰۰ کیلو چوب طاق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت:  ماموران کلانتری نیک آباد حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب طاق مشکوک و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰۰ کیلو چوب طاق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت:  ماموران کلانتری نیک آباد حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب طاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  ۴۰۰ کیلو چوب طاق را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر قانونی بوده و این چوب ها را به صورت قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب های مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ضربات جبران ناپذیر قاچاق چوب به منابع ملی و طبیعی کشور خاطر نشان کرد: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان در این حوزه ایستاده است و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.